Välkommen till Team Gesse. Teamet består av mig Magnus (Gesse) och min sambo Zorica.
Fisket sker mest på Vättern, gösfiske på mindre sjöar samt landfiske både i Sverige och Norge.
Kontakt på VHF - Gesse (Sierra Charlie 8948)
Mail - teamgesse@live.se Tel: 070-2092057


COPYRIGHT©TEAMGESSE

26 augusti, 2010

Lowrance Motorinterface EP20 uppdatering

Ni som kör med Lowrance Motorinterface till Suzuki och inte får upp motortemp så finns en uppdatering till det. Uppdateringen finns inte på Lowrance supportsida. (Jag fick den mailad från Lowrance)
Denna uppdatering har ett flertal fått och det har funkat på alla instrument hittils. Även bränsleförbrukningen visas mer exakt efter uppdateringen. Denna uppdatering är för instrument innan HDS. Men efter denna uppdatering försvinner Barometric Pressure9 och Manifold Pressure89. Dessa visar tydligen tryck för bränsleblandning.
Uppdateringen heter EP_20_SuzukiEngine_v220.luf och vill någon ha den så maila mig så skickar jag den. teamgesse@live.se